czwartek, 17 sierpnia 2017

Dzień w SOPOCIE | 14.08.17

Nad polskim morzem nie byłam od wielu lat. Gdy usłyszałam propozycję wyjazdu na jeden dzień do Sopotu bardzo się ucieszyłam. Choć droga była długa sama podróż minęła niezwykle szybko.

Do miasta przyjechaliśmy około godziny 11 i od razu poszliśmy na plażę. Jak to na północy było dość chłodno, a niebo pokrywały chmury. Oczywiście czasami pojawiały się niewielkie przejaśnienia.

Na obiad udało mi się zjeść flądrę, o której od dawna marzyłam. Po posiłku powróciliśmy nad wodę. Na szczęście później pogoda znacznie się poprawiła. Słońce świeciło mocniej i ciężko było znaleźć choć mały obłok. Niestety wiał dość silny wiatr, przez który cały dzień spędziłam w bluzie.

Później wybraliśmy się na spacer po mieście. Jak wcześniej przypuszczałam było tam bardzo dużo ludzi. Największym zainteresowaniem cieszyło się sopockie molo, na które jednak nie weszliśmy. Wtedy po raz pierwszy spróbowałam gofrolodów, czyli zawiniętych gofrów z lodami i dodatkami w środku.

Wycieczka była dość krótka, bo o 19 wsiedliśmy do samochodu i wróciliśmy do domu. Bardzo lubię szybkie i spontaniczne wyjazdy, dlatego jeden dzień chociażby w Sopocie to dla mnie świetny pomysł na dzień odpoczynku, który wszystkim mocno polecam :>

Teraz dziękuję Wam za przeczytanie. Lubicie szybkie wypady, a może wolicie solidnie zaplanowane wyjazdy? Chętnie poczytam komentarze. A, i nie zapomnijcie wybrać ulubionego zdjęcia! Dodatkowo zapraszam do obserwacji bloga, by być na bieżąco z nowymi wpisami. Do zobaczenia już za tydzień!

33 komentarze:

1. Oooo Sopot ♥
    Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie ;)
    Osobiście lubię spontaniczne wypady :D
    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)

OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze wszystko na spontana robie potem nic nie wychodzi i wszystko się sypie cała ja
    riwlawn.blogspot.com

OdpowiedzUsuń
  3. Oo zazdroszczę! Nad polskim morzem jeszcze nie byłam, zazwyczaj jeżdzę za granicę ;)
    Nasz blog

4. Zaciekawiły mnie te gofrolody. Widziałam takie na Instagramie, ale jeszcze nigdy ich nie jadłam.
    Szybkie i spontaniczne wypady są super! A co do ulubionego zdjęcia - dwa ostatnie są najlepsze :)
    Pozdrawiam, Dominika z bloga MOMENTY ULOTNE

OdpowiedzUsuń
  5. Ahhhh Sopot piękne miasto. Byłam tylko w nim raz z wycieczką szkolną. Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze kiedyś odwiedzić to miejsce :)

Nowy Post!

6. Piękne zdjęcia :) Muszę kiedyś wybrać się do Sopotu :)

7. Byłam w tym roku w Sopocie, coś cuudonego :D
    Mój blog - KLIK

8. Wow cudowne zdjęcia ! Ja w Sopocie byłam tylko raz ale kocham polskie morze więc sądzę ze nie da jeszcze tam będę !
    by-tala.blogspot.com

OdpowiedzUsuń
  9. Oj Sopot to na prawdę piękne miasto :) Byłam raz i mile wspominam. Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

10. Ja nigdy nie byłam w Sopocie :)

OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, daja nam namiastkę ciepła w ten zimny wieczór i pozwalają przywołać w sobie cudowne wspomnienia!!

Pozdrawiam serdecznie,

OdpowiedzUsuń
  12. Ja już nie pamiętam kiedy ostatnio byłam nad polskim morzem.
    Zdjęcia wygladają tak zachęcająco, że mam chęć, aby wybrać się nad morze w najbliższym czasie.

OdpowiedzUsuń
  13. Sopot to cudowne miejsce, wiec i fotorelacja musi byc swietna ;) cale szczescie, ze pogoda ci dopisala ;p
    nad morzem bywam dosyc czesto, gdyz mam tylko jakies 2h pociagiem ;p

co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią, buziaczki https://justemsi.blogspot.com/

OdpowiedzUsuń
  14. Lubię i jedne i drugie wyjazdy. Wszystko zależy od tego gdzie jadę i jaka jest odległość tego miejsca od mojego miasta. Nigdy nie byłam w Sopocie. Gdybym do niego pojechała, na pewno byłby to u mnie dłuższy wyjazd, bo mieszkam na południu Polski.

1. Ja z Warszawy miałam tam prawie 500 km, bo jechałam przez Łódź :>

Usuń
  15. Obie formy wyjazdu maja swoje plusy i minusy. Ciekawa fotorelacja :)
    Pozdrawiam.

OdpowiedzUsuń
  16. Byłam w tym roku nad polskim morzem i bardzo miło wspominam wyjazd :) pogoda co prawda mogła być lepsza ale nie narzekam :D
    Pozdrawiam :)
    bizarre-case.blogspot.com

1. Niestety pogoda nad polskim morzem nigdy nie rozpieszcza :D

17. Cudowne zdjęcia *.*
    Ja osobiście wolę wypady przynajmniej na weekend, bo jak już gdzieś jadę, mam listę rzeczy do zrobienie, zwiedzenia i zjedzenia :D ale krótkie wypady też mają swój urok :3

OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia oraz zazdroszczę wyjazdu do Sopotu!
    Chętnie sama bym odwiedziła polskie morze :)
    Zapraszam do nas:
    **KLIK**
    Pozdrawiam! xoxo

OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio też miałam propozycję jednodniowego wyjazdu, lecz do Torunia. Niestety nie skorzystałam ze względu słabej pogody. Gdyby nie to teraz moglibyście zobaczyć podobne zdjęcia na moim blogu. Cieszę się, że pobyt w Sopocie był udany. Świetne zdjęcia. Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;) Pozdrawiam
    NATALIEFASHION97

20. Mi najbardziej podoba się zdjęcie ze statkiem, jest piękne, świetnie okazuję tą przestrzeń i otchłań. Cudowny klimat. Bardzo lubię Sopot, świetnie się tam czuję. Ja bardzo lubię takie krótkie, spontaniczne wypady, jak i zaplanowane. Wszystkie są super :D.
    Mój blog - KLIK

OdpowiedzUsuń
  21. Genialne ujęcia z mewami. Moim ulubionym zdjęciem jest to z mewą stojącą na piasku. :) Nie słyszałam wcześniej o gofrolodach- muszę spróbować! Coś czuję, że to danie musi być przepyszne. :D
    Pozdrawiam!

windowofmfashion.blogspot.com

OdpowiedzUsuń
  22. Lubię morze i staram się być chociaż raz w roku nad Bałtykiem.Śliczne zdjęcia :-). Pozdrawiam.

23. Bardzo fajne spędziłaś czas. Ja bardzo lubię nasze morze :D śliczne zdjęcia ;)

OdpowiedzUsuń
  24. Piękne fotorelacja! Moje ulubione zdjęcie to mewa na piasku! Wygląda uroczo :D
    Ale Ci zazdroszczę tego pobytu nad morzem, i że możesz sobie tak spontanicznie nad morze jechać i wrócić. Ja nad Bałtykiem też sporo czasu nie byłam, a spontaniczny wyjazd średnio jest dla mnie opłacalny, bo mieszkam w centrum Polski i sama podróż zajmuje mi jakieś 6-7 godzin -.-

Odpowiedzi
    1. Muszę Ci powiedzieć, że mieszkam pod Warszawą. Najpierw na autostradę z Warszawy do Łodzi, a później z Łodzi do Sopotu i już byliśmy na miejscu :D Kiedyś, gdy byłam dużo młodsza również jeździliśmy po 7 godzin co dla mnie było katorgą :D

Usuń
  25. pięęknie tam <3 czym robisz zdjęcia? :)

1. ojej to następca mojego d3100, tak myślałam bo nikonowskie kolorki :3

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Napisz coś wartościowego ♥
♥ Nie ma nic złego w krytyce, o ile jest konstruktywna ♥
♥ Nie komentuj samych zdjęć, pamiętaj że oprócz nich jest też tekst ♥